27 mar 2014

La cerveseta


Ei amics! Què tal? Us presento “La cerveseta”, el meu nou blog. Un espai en el que, de tant en tant i en un ambient relaxat i distès, escriuré tot allò que em vingui de gust sense cap altra pretensió que la de gaudir fent el que tant m’agrada fer: ajuntar paraules. Què resulta que em llegiu i us agrada el que escric? Fantàstic! Què no? Cap problema. De fet, normalment escric per a mi mateix. Per posar en ordre les meves idees, per expressar els meus sentiments o, senzillament, per buidar el pap. Com podreu comprovar, a més, acostumo a escriure sobre temes que m’agraden (cinema, música, relats curts, art, societat, viatges, esports, natura, gastronomia...) i molt poc o gens sobre temes que no domino o que no m’interessen massa. Potser per això mateix m’agrada escriure des de la subjectivitat. Perquè porto més de quaranta anys convivint amb mi mateix i penso francament que, poc a poc, cada dia que passa començo a conèixer-me una mica més. ;-)

No hay comentarios:

Publicar un comentario